Kundeundersøkelse

Årets kundetilfredshetsundersøkelse har så smått blitt satt i gang. Enkelte av våre kunder vil derfor i løpet av tiden som kommer motta en e-post med invitasjon til å delta i undersøkelsen fra Norstat. Hensikten med undersøkelsen er å finne ut hva vi kan gjøre bedre for våre kunder. Undersøkelsen er anonym, hvilket innebærer at vi ikke kan identifisere hvem som har svart eller hva den enkelte har svart.
Dine tilbakemeldinger er veldig viktige for oss, så vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare på spørsmålene dersom du mottar e-post om dette.

Kontakt oss

Kundesenter

62 49 61 00

Bankens kundesenter

Man.-fre: kl. 09:00 - 15:00

Helg: Stengt

  • Fullservice tjeneste

Eksternt kundesenter

Man.-fre: kl. 15.00-09.00

Helg: Åpent hele døgnet

  • Bistand til sperring av BankID og kort
  • Enkel bistand på øvrige henvendelser/møtebooking
(Din sak sendes banken for betjening innen 1-3 virkedager)