Nettbank

Nettbanken gir deg full oversikt over din økonomi.

Nettbank gir oversikten

I nettbanken har man stort sett oversikt over all økonomi. Betalinger til inn- og utland, overførsel mellom konti og kjøp/endre på produkter er bare noen få eksempler på hva man kan gjøre. 

Får å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID. Nettbanken er enkel, oversiktlig og som mobilen - åpen 24 timer i døgnet.

Med Nettbank kan du bl.a.:

  • Se saldo og begevelser på konto og andre produkter.
  • Sende sikker melding til banken (sensitive personopplysninger)
  • Bestemme sms-varsler
  • Aktivisere mobilbank
  • Signere elektroniske dokumenter

Hjelp til opprettelse av Nettbank

 

Nyttige linker

For å bruke nettbanken hender det man må tillate informasjonskapsler i nettleseren, og for å kunne lese nettpost, må din pc kunne lese Adobe Reader. Det kan derfor være til nytte å laste ned noen av disse nettlesere og programvarer.

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg få bankID på Dnummer?

Her hos oss i Tolga-Os Sparebank utsteder vi ikke bankID på Dnummer lengre.

For å få utstedt bankID kreves det norskt fødsels og personnummer.

Hvorfor får jeg ikke betale til utlandet?

For å kunne betale til utlandet må dette ligge aktivt på din nettbankavtale. Har du ikke dette valget i din nettbank kan du ta kontakt med vårt kundesenter. Som vil hjelpe deg å aktivere dette.

Hvor kan jeg endre max betalingsbeløp fra konto?
Endre max beløp for betaling i nettbank gjøres under Innstillinger - betalingsoppsett
Hva må jeg gjøre for å få tilgang til nettbank? 

For å få tilgang til nettbank, må du være kunde hos oss og ha BankID.